Tuesday, September 10, 2013

KEPUTUSAN PERMOHONAN GERAN PERMULAAN TASKA

Kepada semua pengusaha TASKA negeri Pahang yang telah membuat permohonan geran permulaan dan telah pun menerima sms daripada JKMM. Anda semua boleh menyemak akaun bank masing-masing mulai Jumaat ini (13 hb September, 2013

Saya bagi pihak PPNP telah berurusan dengan JKMM dan telah dimaklumkan tentang perkara tersebut. Sekiranya mana-mana pengusaha yang menerima sms `berjaya' tetapi dana masih belum dimasukkan selepas Jumaat sila berhubung terus dengan En Wan ditalian 03-83231953.

Bagi permohonan yuran subsidi TASKA (untuk yuran kanak-kanak) pihak JKMM akan bermesyuarat pada 11 hb September, 2013. Sebarang keputusan akan dimaklumkan selepas tarikh tersebut.

Mana-mana pengusaha yang masih di dalam permohonan pendaftaran TASKA, permohonan geran permulaan masih boleh dihantar begitu juga dengan yuran subsidi TASKA. Walaupun tarikh tutup dilanjutkan sehingga Oktober, 2013, adalah dinasihatkan agar semua pengusaha menghantar ke JKMM pada atau sebelum 30 hb September, 2013.

Semoga dengan adanya sedikit peruntukan daripada kerajaan dapat kita manfaat sebaiknya bagi menambahbaik TASKA masing-masing.

sekian.